Η διοίκηση υποστηρίζει οτι η κατασκευή χώρων στάθμευσης, όπως αυτοί που κατασκευάζονται σε δημόσιους χώρους (π.χ. πλατεία Κάνιγγος, Φιξ, πλατεία Αιγύπτου κλπ) θα βελτιώσουν την κατάσταση των πεζών. Όταν κατασκευαζόταν το γκαράζ της πλατεία Κάνιγγος μας είπαν οτι μετά την κατασκευή του η κατάσταση για τους των πεζούς θα βελτιωθεί. Και οτι πεζοδρόμια όπως αυτά ...

... που είχαν διαμορφωθεί εκείνη την εποχή, ήταν βελτιωμένα. Σχέδια δεν μας έδιναν, ενώ ζητούσαμε να τα δούμε. Τώρα, που ολοκληρώθηκε η κατασκευή του, βλέπουμε οτι, όχι μόνο καταστράφηκε το υψηλό πράσινο της πλατείας, αλλά η οδός Ακαδημίας που διασχίζει την πλατεία διαπλατύνθηκε κατά μιά επί πλέον λωρίδα, όπως επίσης διαπλατύνθηκε και η οδός Τζώρτζ στο άκρο της πλατείας, εις βάρος του χώρου που διατίθεται για τους πεζούς. 

Οι πρόσθετες αυτές κατασκευές, μαζί με τις ογκώδεις εισόδους-εξόδους του γκαράζ και τις απολήξεις του εξαερισμού του, καταλαμβάνουν πλέον το 1/3 περίπου της πλατείας. Όσο για "τη βελτίωση των συνθηκών κυκλοφορίας των πεζών" ...

Οδός Καντακουζηνού

Οδός Καντακουζηνού

Οδός Κάνιγγος

Οδός Κάνιγγος

Κάνιγγος και Βερανζέρου

Κάνιγγος και Βερανζέρου

Κάνιγγος - έξω από την είσοδο του γκαράζ

Κάνιγγος - έξω από την είσοδο του γκαράζ

Οδός Γλάδστωνος

Οδός Γλάδστωνος

Οδός Ακαδημίας

Οδός Ακαδημίας

Θεμιστοκλέους και Ακαδημίας

Θεμιστοκλέους και Ακαδημίας

Οδός Γραβιάς

Οδός Γραβιάς


... οι εικόνες αυτές δείχνουν την κατάσταση που επικρατεί και μετά την κατασκευή του γκαράζ στους γύρω χώρους κίνησης των πεζών.


ΣΥΝΕΧΕΙΑ