Για την "ροής της κυκλοφορίας των οχημάτων" έχουν ληφθεί όλα τα κατάλληλα μέτρα, για τους πεζούς "απαγορεύεται η διέλευση"
Από την πλευρά της οδού Κάνιγγος μεταφέρθηκαν οι στάσεις των λεωφορείων. Το ελεύθερο πλατος όδευσης μειώθηκε σε 1,30 μέτρα.
Άποψη της πλευράς από την οδό Βερανζέρου: πλάτος πεζοδρομίων 0,50-1,00 μέτρο
Αυτά τα άθλια "πεζοδρόμια" θεωρούνται "βελτιωμένα" από το υπουργείο περιβάλλοντος. Οι διεθνείς προδιαγραφές σε τέτοιες κεντρικές περιοχές με εμπορική δραστηριότητα και τόσο πυκνή ροή κυκλοφορίας πεζών επιβάλλουν πλάτος πεζοδρομίων πάνω από 3,50 μέτρα. Ακόμα και οι προδιαγραφές του υπουργείου περιβάλλοντος για την κίνηση των εμποδιζόμενων ατόμων επιβάλλουν, σε οποιοδήποτε σημείο, ελεύθερο πλάτος όδευσης 1,50 μέτρο (και πεζοδρομίου 2,05 μέτρα). Το κράτος δεν σέβεται ούτε τις προδιαγραφές που το ίδιο έφτιαξε, διαβεβαιώνει ωστόσο ότι "ελήφθησαν υπόψη όλες οι ισχύουσες διατάξεις και περιορισμοί της ελληνικής νομοθεσίας και οι προδιαγραφές που αφορούν στη μελέτη τέτοιων έργων".